wtorek, 14 czerwca 2016

Walcz,nawet jeśli wiesz że przegrasz

Rochel
(czytaj:Roszel)
⚛Ksywka⚛
Gleba,Rosa lub łowczyni
⚛Wiek⚛
3 lata
⚛Płeć⚛
Lwica
⚛Głos⚛
Sia- cheap thrils(głos kobiety)
⚛Hierarhia⚛
Wyrocznia
⚛Żywioł⚛
śmierć
⚛Moce⚛
- kontakt z duchami<br>
- wskszeszanie<br>
- umiem wysyłać do Tartaru( chyba nie muszę tego tłumaczyć)<br>
- za jednym dotknięciem wiem WSZYSTKO o danej osobie<br>
- iluzja<br>
⚛Charakter⚛
 miła,przewrażliwiona. Niektórzy uważają mnie za wariatkę ponieważ dzięki żywiołowi śmierci mogę nawe o 2 nad ranem wybiec na łąkę i krzyczeć &quot; Tu będzie za 5 minut wypadek!&quot;<br>
Odważna, czasem nawet zbyt odważna....... na widok dzieci się rozkleja. Do obcych podchodzi negatywnie czyli jest drętwa,cichuteńko warczy,i leciuchno wystawia kły wygląda jakby miała skoczyć na osobę. Do przyjaciół zawsze się uśmiecha, non stop się śmieje.<br>
Luźno zapleciony warkocz dodaje jej wyglądu swobody, żółta gumka recepturka którą znalazła podczas w jednej przygód w czasie ze swoim ex chętnie opowiada o przygodach w czasie ale o swoim ex czyli Daraku już nie. Gruba,czarna linia ustna oraz wyróżniający się różowy nosek. Małe uszu i wielkie błękitne oczy. Sierść opadająca na oko co dodaje jej tajemniczości.<br>
♥Rodzina♥
Nie znam,wiem tylko że tata ma żywioł życia. Byłam wychowywana przez ludzi i myślałam że jestem psem . Stosunków nie miałam za dobrych bo cały czas pracowałam<br>
♥Przyjaciel♥
Kamaiko
Poznanie: otóż w jednej z podróży w czasie znalazłam jajo więc je wzięłam i wykluła się Kamaiko <br>
♥Zauroczenie♥
brak, ale chciałabym<br>
♥Partner♥
na nieszczęście brak<br>
♥Ex♥
Darak, nie chodzimy bo Darak gdzieś zaginął.<br>
Właściciel
Iza Bel<br>
Inne: uzależnienie od głaskania Kamaiko, UWAGI: żywioł śmierci jest mi bardzo słabo znany.<br>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz